Agora najwyraźniej przygotowuje się do startu swojego własnego serwisu z zakupami grupowymi.
Pierwszy napisał o tym Artur Kurasiński na Facebooku. Serwis wystartuje najprawdopodobniej pod domeną HappyDay.pl – co o niej myślicie? Nadaje się?
Swoją drogą (nie)ciekawie wygląda teraz artykuł na temat złych stron Groupona, który parę dni temu pojawił się w Wyborczej. Czyżby walka z konkurencją zaczęła się jeszcze przed oficjalnym startem HappyDay.pl?
Sebastian said
Mi ta domena kompletnie nie kojarzy się z zakupami grupowymi, ale może chwyci. Może będą tam oferty, które da radę zrealizować tylko jednego dnia? Albo jeden produkt, który jest w atrakcyjnej cenie ale tylko w ten jeden dzień.
Tomasz Skręt said
Napewno lepsza niz citeam.pl od allegro.
Piotr said
Mi się domena podoba.Dobrze,że nie jest to kolejny koktajlowy mix typu gru* .
adelard said
Nie będę rozpisywać się na temat agorowych problemów z własną tożsamością bo to chyba oczywiste od lat 90 – ciekawe jak będzie wyglądać edukacja ich klientów biznesowych „Happy day” skoro mają wielkie ale do modelu grupona. Podwójne standardy górą, na pewno od ręki zagwarantują lepsze warunki ;)
Nie wierzę w serwisy agory, tak po prostu z definicji bo tworzenie serwisów z szablonu i zapełnianie ich farmą contentu to nie jest wyjście. Z drugiej strony sam dokładam cegiełkę do dzieła zniszczenia bo czytam tabloidalną polygamię, która jest fatalna ale najczęściej odświeżana i mi to wystarczy ;)
piranha said
literówki już pozajmowane ;)
Artur Nowak said
Przecież ten artykuł o Grouponie i fryzjerze czytałem jakiś rok temu.
t said
a co myślicie o http://quppon.pl ?
nawadnianie said
Fajna sprawa ale jest już duża konkurencja.